لودینگ

5 سنگ مناسب برای راه پله داخل ساختمان

یکی از جذاب ترین نقاط داخلی ساختمان از نظر طراحان، راه پله داخلی ساختمان است و در این بخش سعی داریم تا معرفی از 5 سنگ کاربردی به عنوان سنگ راه پله داخلی ساختمان برای شما داشته باشیم. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

5 سنگ ساختمانی مناسب برای راه پله داخلی ساختمان

انواع سنگ ساختمانی برای راه پله داخل ساختمان

راه پله داخلی ساختمان مورد تاکید فراوان معماران است و در انتخاب سنگ مورد نظر باید به یک سری پارامتر از قبیل، طول عمر، دوام و ماندگاری، کیفیت، رنگ، براقیت و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی، توجه شود. ما در این بخش لیستی از 5 سنگ ساختمانی قابل استفاده در راه پله داخلی ساختمان را آورده ایم که عبارت اند از:

  1. مرمریت اداوی: شروع را با قیمت مناسبترین سنگ بازار خواهیم داشت. شما برای داشتن یک طراحی شیک با سنگ ساختمانی، نیاز به هزینه بالا ندارید بلکه با انتخاب سنگی مانند اداوی نیز می توانید به یک معماری داخلی شیک دست یابید. از شما دعوت می کنیم تا از صفحه مربوط به سنگ راه پله اداوی وب سایت بازدیدی داشته باشید.
  2. سنگ چینی ازنا: این سنگ را با عنوان نماینده سنگ های کریستال انتخاب کردیم. دارای زمینه رنگ سفید با خطوط خاکستری رنگ است.
  3. سنگ مرمریت هرسین: جز بهترین سنگ های مرمریت از نظر استحکام و دوام است. دارای زمینه رنگ روشن مایل به سفید است.
  4. سنگ مرمر کرمان: زمینه رنگ سفید ان را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر گرفت. از نظر قیمت و هزینه، بودجه بالایی نیاز دارد.
  5. سنگ مرمریت پرشین سیلک: دارای زمینه رنگ طوسی است. از طوسی روشن تا طوسی تیره، دارای رگه های سفید رنگی است که منجر به نقش و نگار خاص بر روی ظاهر سنگ شده است.

نکته پایانی:

در هنگام انتخاب سنگ مناسب برای راه پله داخلی ساختمان، به کیفیت و دوام آن توجه داشته باشید. سعی کنید رنگ سنگ انتخابی با طراحی داخلی شما همخوانی داشته باشد. گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد و تنها چند گزینه بالا محدود نمی شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com