لودینگ

استفاده از سنگ گرانیت در کف ساختمان

یکی از بهترین متریال های ساختمانی جهت استفاده در کف ساختمان،سنگ های ساختمانی می باشند و با توجه به تنوع بالا انواع سنگ های ساختمانی، انتخاب بهترین سنگ در کف ساختمان همواره به عنوان یک چالش برای خریداران است و در این بخش قصد داریم به معرفی انواع سنگ گرانیت در کف ساختمان بپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

گرانیت کف ساختمان

انواع سنگ گرانیت برای کف ساختمان

سنگ های گرانیت جز آن قبیل متریال ساختمانی به شمار می آید که از استحکام بالایی برخوردار بوده و آنرا به عنوان سرسخترین سنگ ساختمانی در دنیا می شناسند و در دنیا به نسبت کاربری بیشتر دارد، اما متاسفانه در ایران به دلیل عدم شناخت کافی کارفرماها نسبت به تنوع آنها، کاربرد گرانیت در ساختمان کم رنگ تر ولی چند سالی است که استفاده از گرانیت در کف ساختمان پر رنگ تر شده است.

انواع گرانیت سفید برای کف ساختمان

از مطرح ترین برندهای موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع گرانیت مشکی برای کف ساختمان

از برندهای شناخته شده آن در بازار داخلی، تعدادی محدودی وجود دارد که در این بین می توان به گرانیت مشکی نظنز اشاره کرد. البته شایان ذکر است که گرانیت مشکی همدان با برند تویسرکان نیز یکی از برندهای ناشناخته در بازار است که استفاده از آن نیز در حال پر رنگتر شدن است. جهت دریافت قیمت گرانیت مشکی نطنز به صفحه مربوطه مراجعه نمائید.

انواع گرانیت قرمز برای کف ساختمان

این نوع گرانیت نیز مانند زمینه رنگ مشکی تعداد معادن کمتری برای آن وجود دارد که در این بین می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

نتیجه گیری:

در انتخاب سنگ گرانیت مورد نظر جهت استفاده در این بخش، نسبت به سایر سنگ های ساختمانی تصاویری ندارد که شما قصد استفاده در کف اتاق، کف سالن، کف پارکینگ و … را دارید زیرا در تمامی بخش های نام برده قابلیت استفاده را دارد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com