لودینگ

کاربرد سنگ مرمریت اداوی در ساختمان

کاربری های متعددی برای مرمریت اداوی در ساختمان تعریف شده و در این بخش شما با لیستی از انواع کاربری سنگ اداوی در بخش های مختلف ساختمان آشنا خواهید شد. سعی می کنیم تا حد امکان تصاویری نیز از نمونه کارهای اجرایی این مرمریت برای شما قرار دهیم تا بدین وسیله با شناخت کافی به انتخاب خود دست یابید. تا انتها این محتوا از وب سایت لوکس استون با ما همراه باشید.

کاربری سنگ اداوی

کاربری مرمریت اداوی در ساختمان

قبل از اینکه به شرح کاربری های این مرمریت در ساختمان بپرازیم لازم می دانم تا به این نکته اشاره کنیم که عمده کاربری سنگ اداوی در نمای داخلی ساختمان است. بسیاری از مشتریانی که به صورت حضوری و یا آنلاین از ما درخواست این سنگ را دارند، برای نمای بیرون ساختمان اقدام به خرید می کنند و فروشنده های گروه لوکس استون همواره شما را از استفاده این مرمریت در نمای بیرون منع می کنند زیرا این مرمریت نسبت به تغییرات دمایی، آب و رطوبت مقاوم نبوده و به مرور زمان دچار اسیب خواهد شد.

کاربری سنگ اداوی در نمای داخلی را می توان به بخش مختلفی تقسیم کرد که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پله
  • نما و بدنه راه پله
  • کفپوش سالن و اتاق خواب
  • نمای بدنه داخل ساختمان
  • نمای پارکینگ
  • کفپوش پارکینگ

نتبجه گیری:

کاربری برای سنگ اداوی تنها در فضای داخلی ساختمان تعریف شده و بنابر دلایل ذکر شده در بخش اصلی محتوا، از این مرمریت در نمای بیرونی ساختمان استفاده نکنید. با توجه به نوع کاربری هایی که تعریف شد، این مرمریت در ابعاد پله، 40*40، 50*50، فرشی و پلاک قابل تهیه است. گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به صورت تخصصی به تولید این مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com