لودینگ

سنگ ساختمانی برای کف مغازه و فروشگاه

توجه به طراحی یک مغازه یا فروشگاه، تاثیر به سزایی در نرخ جذب مشتری آن دارد. به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی انواع سنگ ساختمانی کف مغازه پرداختیم. شما در این محتوا ابتدا با چرایی استفاده از سنگ در کفپوش مراکز تجاری آشنا و سپس معرفی لیست انواع سنگ‌های ساختمانی قابل استفاده در این بخش خواهیم پرداخت. اگر به دنبال بهترین سنگ کفپوش مغازه خود هستید، تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

انواع سنگ ساختمانی کفپوش مغازه

چرا از سنگ در کف مغازه استفاده کنیم؟

شروع مقاله را با یک سوال آغاز می کنیم. جواب به چرایی استفاده از سنگ در کفپوش مراکز تجاری است. در اصول بازرگانی و بازاریابی در حوزه جذب مشتری، دکوراسیون داخلی نقش به سزایی در جذب مشتری دارد. این فضا باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتری با میل و علاقه، تمایل به ماندن و تست کردن محصولات جهت خرید داشته باشد. کفپوش یک مغازه نیز در این جذابیت تاثیرگذار است.

علاوه بر توجه به پارامتر زیبایی، باید به خصوصیات کیفی آن نیز توجه داشته باشید. متریالی که علاوه بر داشتن تنوع طرح و رنگ، از مقاومت سایشی و ضربه بالایی برخوردار باشد. سنگ ساختمانی به عنوان بهترین گزینه جهت کفپوش مغازه است. پس بهترین سنگ کف مراکز تجاری باید پارامترهای زیر را داشته باشد:

  • بدون رگه و ترک باشد.
  • ثبات و ماندگاری رنگ داشته باشد.
  • با طراحی فضا سازگاری داشته باشد.
  • مقاوم در برابر سایش باشد.

کفپوش‌های مختلفی برای کف فروشگاه وجود دارد و سنگ جز بهترین آنها است، زیرا یک کالا لوکس بوده و از طول عمر بالایی برخوردار و به راحتی نظافت و شستشو میشود. تنوع طرح، نوع، رنگ و مدل آن نیز در انتخاب سنگ به عنوان بهترین کفپوش تاثیرگذار است.

انواع سنگ ساختمانی کف فروشگاه

از انواع سنگهای ساختمانی موجود در بازار، اکثریت آنها به غیر از تراورتن و لایم استون جهت کاربری در کفپوش مغازه مناسب هستند و با توجه به تعداد بیشمار، ما لیستی از برندهای پر مصرف را برای شما آماده کرده ایم که عبارت اند از:

  • سنگ مرمریت آباده: از زمینه رنگ کرم و زیتونی برخوردار است و عمدتا از برند امواج آن در کفپوش مغازه استفاده میشود. قیمت سنگ آباده بر اساس اینکه از کدام معدن است، قیمت گذاری میشود.
  • سنگ مرمریت هرسین: رنگ سفید و کرم روشن دارد. مقاومت بالایی نسبت به سایر سنگ های مرمریت دارد.
  • سنگ مرمریت صلصالی: جز قدیمی ترین سنگ های مرمریت در بازار سنگ ایران است. با رگه ها و نوارهای قلبی که در سطح خود دارد معروف است.
  • سنگهای گرانیت: اکثریت سنگ های گرانیت در کفپوش مراکز تجاری استفاده میشوند که از مطرح ترین آن ها میتوان به گرانیت سفید نطنز و گرانیت نهبندان اشاره کرد.
  • سنگ های چینی: از پرمصرف ترین آنها میتوان به برندهای قروه، ازنا و الیگودرز اشاره کرد. به شما پیشنهاد می کنیم تا از مدل فورمچ و بوک مچ انواع سنگ های چینی و به خصوص برند قروه در کفپوش مغازه خود استفاده کنید.
  • سنگ های مرمر: سنگ مرمر جز گرانترین سنگ های موجود در بازار است و در کفپوش مغازه ها و مراکز تجاری لاکچری استفاده میشود.

کلام آخر:

انتخاب بهترین سنگ کف مغازه نیازمند شناخت و آگاهی شما خریدار نسبت به تمامی سنگ های ساختمانی موجود در بازار است. سنگ بهترین متریال برای این نوع کفپوش بوده و قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، نیازمندی های خود را لیست و مطابق با آن به انتخاب سنگ مورد نظر بپردازید.

گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به فروش انواع سنگ ساختمانی می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به همراه لیست قیمت، با کارشناسان گروه در تماس باشید.

4 پاسخ به “سنگ ساختمانی برای کف مغازه و فروشگاه”

  1. عطایی گفت:

    مغازه ای که دارم میسازم در یکی از شهرهای کوچک همدان هست. قصد هزینه زیادی ندارم. سنگی را معرفی کنید که قیمت پایینی داشته باشه و برای کف مغازه شیک هم باشه. ممنون میشم نظرتون را بگید.

    • دوتا گزینه برای شما سراغ دارم. یکی از نوع گرانیت و دارای رنگ خاکستری است که تو بازار به آن گرانیت مروارید مشهد می گویند و بین سنگ های مرمریت هم، مرمریت اداوی نسبت به سایر سنگ های مناسبتر و کیفیت خوبی دارد.

  2. مهندس افشاری گفت:

    چندتا سنگ سفید رنگ معرفی کنید که قابلیت بوک مچ و فورمچ داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com