لودینگ

انتخاب سنگ مناسب برای سرویس بهداشتی و کف دستشویی

در ادامه بررسی که از کاربری سنگ های ساختمانی داشتیم در این بخش قصد داریم به بررسی سنگ مناسب کف سرویس بهداشتی بپردازیم. انتخاب سنگ مناسب برای این بخش بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و یکی از مهمترین عوامل در نازک کاری این بخش است زیرا سنگ مناسب کف دستشویی باید از کمترین درصد جذب آب برخوردار باشد و همچنین در برابر مواد شیمیایی و شوینده ها مقاوم باشد.

همواره در انتخاب سنگ انتخابی به این موضوع توجه داشته باشید که از سنگ های بدون حفره و صیقلی استفاده کنید زیرا سنگ های با تخلخل از میزان جذب آب بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل زودتر دچار خوردگی و فرسایش خواهد شد. سنگ علاوه بر طبیعی بودن، به دلیل لوکس بودن همواره یکی از گزینه های اصلی جهت پوشش کف سرویس بهداشتی است و ما نیز سعی می کنیم از انواع سنگ های ساختمانی موجود جهت استفاده در این بخش داشته باشیم.

ویژگی های سنگ کف سرویس بهداشتی

قبل از اینکه به انتخاب و خرید سنگ مورد نظر بپردازید، باید یک سری پارامتر و خصوصیت جهت داشتن بهترین انتخاب داشته باشید که به شرح زیر است:

  • بالاترین مقاومت در برابر مواد شیمیایی و شوینده
  • حداقل جذب آب
  • داشتن کمترین تخلخل
  • عدم داشتن رگه و ترک

انواع سنگ ساختمانی کف دستشویی

با در نظر گرفتن چک لیست بالا شما بدین وسیله می توانید به انتخاب سنگ مناسب مورد نظر خود بپردازید اما با توجه به تنوع بالا سنگ های ساختمانی و برندهای موجود ما سعی می کنیم تا معرفی مختثر از برندهای موجود در بازار برای شما داشته باشیم.

سنگ گرانیت برای کف دستشویی

سنگ های گرانیت نوعی از سنگ های آذرین می باشند و به همین دلیل به عنوان سنگ های محکم و سخت در بازار معرفی می شوند که از حداقل جذب آب و بالاترین استحکام و دوام برخوردار هستند و به همین دلیل به عنوان یکی از گزینه های اصلی جهت استفاده در این بخش از ساختمان به شمار می آیند.

تمامی سنگ های گرانیت موجود در بازار قابلیت استفاده جهت پوشش این بخش را دارد که در این بین می توان به گرانیت های نطنز،نهبندان و یزد اشاره کرد. شما می توانید جهت دریافت قیمت گرانیت مشکی نطنز به بخش مربوطه مراجعه کنید.

در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی از سنگ های چینی و مرمریت نیز داشته باشیم.گروه لوکس استون واقع در استان اصفهان، امادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران ارائه دهد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به همراه لیست قیمت انواع سنگ مورد استفاده در کف دستشویی با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com