لودینگ

سنگ نما تراورتن با لیست قیمت

سنگ های تراورتن جز محبوب ترین سنگ های ساختمانی جهت اجرا در نما ساختمان هستند و به همین دلیل از آن ها با اصطلاح سنگ نما تراورتن نام برده می شود. در این محتوا قصد داریم تا معرفی هر چند کوتاه از مدل سنگ های تراورتن داشته باشیم و سپس بررسی از ویژگی ها و کاربری آن ها در ساختمان داشته باشیم . در انتها نیز به چگونگی خرید و دریافت لیست قیمت خواهیم پرداخت. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

سنگ نما تراورتن

مشخصات سنگ های نما تراورتن

سنگ های تراورتن به صورت موجدار و بیموج تولید می شوند که سورت بیموج آن ها عمدتا در نماهای رومی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگ به صورتی است که اکثر رنگ های موجود در طبیعت را پوشش می دهد اما عمدتا تراورتن کرم جز فراوان ترین سنگ های تراورتن از نظر تعداد معادن در ایران است. تخلخل های موجود بر روی سطح این مدل سنگ موجب شده تا چسبندگی بالایی به ملات داشته باشد.

آشنایی با خصوصیات بهترین سنگ تراورتن نما و کاربرد آن در ساختمان

سنگ تراورتن را می توان به عنوان بهترین گزینه برای نما به شمار آورد که دارای خصوصیات زیر می باشد:

  • ظاهری زیبا و سازگار با طراحی
  • تراکم و ساب پذیری بالا
  • راحتی در نظافت و تمیزکاری
  • وزن سبک و استاندارد
  • چسبندگی بالا به ملات
  • عدم جذب آب
  • مقاوم در برابر شرایط جوی و تغییرات دمایی

اینها تنها بخشی از خصوصیات بهترین سنگ تراورتن نما بود. اما از نظر کاربری همانطور که موضوع محتوا نیز در مورد نما است عمدتا در پوشش نما ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که در این بین می توان به نمای کلاسیک و مدرن،حاشیه و کناره های دیوار ساختمان،دیوار راه پله و پارکینگ،نما ساختمان تجاری و اداری و … اشاره کرد.

در ادامه سعی می کنیم تا معرفی از انواع برندهای تراورتن محبوب برای نما داشته باشیم و همچنین تصاویری از نمونه کارهای اجرایی برای شما لیست خواهیم کرد. شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید. گروه لوکس استون در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد اصفهان واقع شده و جهت خرید حضوری به این منطقه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com