لودینگ

بازار سنگ مرمریت اصفهان

یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی، مرمریت است و با توجه به قطبیت اصفهان در تولید سنگ ساختمانی، همواره بازار سنگ مرمریت در اصفهان از جستجو بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به مراکز خرید و فروشی بپردازیم که به صورت مستقم به تولید و فروش انواع سنگ مرمریت در اصفهان می پردازند. همواره پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم سنگ از سنگبری است.

بازار سنگ مرمریت در اصفهان

خصوصیات سنگ های مرمریت از قبیل تنوع رنگ، نوع و طرح موجب شده تا تقاضا برای تهیه و استفاده این نوع سنگ در ساختمان افزایش یابد. در اکثر استان های ایران، معادن مرمریت وجود دارد اما همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم به دلیل مرکزیت اصفهان، تمامی این سنگ ها در این استان تولید میشود. تنوع تولید سنگ مرمریت در اصفهان نیز موجب شده تا از سراسر ایران جهت خرید سنگ مورد نظر خود به کارخانه های این استان مراجعه کنند.

بازارهای سنگ مرمریت در اصفهان

اگر میخواهید سنگ مرمریت مورد نیاز خود را به صورت مستقیم تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم به کارخانه های سنگبری در اصفهان مراجعه کنید. سوالی که باری شما پیش می آید در این رابطه است که مراکز خرید مرمریت در کدام قسمت اصهفان قرار دارد. ما در این بخش لیستی از شهرک ها و مناطق صنعتی فعال در زمینه تولید سنگ ساختمانی آماده کرده ایم که به شرح زیر است:

  • شهرک صنعتی محمودآباد: اصفهان – شهرستان خمینی شهر
  • شهرک صنعتی رضوانشهر: اصفهان – شهرستان تیران و کرون
  • منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد: اصفهان – شهرستان نجف آباد
  • منقه صنعتی دولت آباد: اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد

شایان ذکر است که به این نکته نیز اشاره کنیم، بازارهای مربوط به مرمریت را می توان بر اساس نوع مرمریت نیز تفکیک کرد. برای مثل، وقتی که شما قصد خرید مرمریت آباده در اصفهان را دارید بهتر از است به منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد و یا شهرک صنعتی رضوانشهر مراجعه کنید زیرا در این دو منطقه ای که نام بردیم، قیمت مناسبتر است. همچنین برای مرمریت دهبید، بهتر است به شهرک صنعتی محمودآباد مراجعه کنید.

کلام آخر:

برای این که سنگ مرمریت مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدی تهیه کنید، به فاکتورهای زیادی وابسته است. در مرحله نخست باید با موقعیت جغرافیایی اکثر شهرک های نام برده آشنا باشید، سپس لیستی از تولیدکنندگان برتر داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. تمامی این مراحل نیازمند شناخت کافی است.

گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به توزیع و فروش انواع سنگ مرمریت میپردازد و آمادگی دارد خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به شما خریداران در اصفهان و سایر شهرهای ایران ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

2 پاسخ به “بازار سنگ مرمریت اصفهان”

  1. سیروان تابش گفت:

    برای اینکه سنگ مرمریت را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنم، بهترین بازار مرمریت کجاست؟ برای پروژه ما کیفیت فرآوری بسیار اهمیت دارد.

    • همانطور که در محتوای این مقاله نیز عنوان کردیم، پیشنهاد ما به شما مراجعه به شهرک های صنعتی محمودآباد و رضوانشهر اصفهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com