لودینگ

سنگ مرمریت راه پله

راه پله جز معدود قسمت هایی از ساختمان به شمار می آید که از تردد بالایی برخوردار بوده و در این بخش ما سعی کردیم تا بررسی از انواع سنگ های مرمریت برای راه پله داشته باشیم. در مرحله نخست توضیحاتی از راه پله خواهیم داشت و سپس معرفی از انواع برندهای سنگ مرمریت پله در رنگ های متفاوت خواهیم داشت تا شما به عنوان خریدار با آگاهی لازم به انتخاب و خرید سنگ مورد نظر خود برای راه پله ساختمان بپردازید. تا انتها محتوا با ما همراه باشید.

مرمریت راه پله

سنگ پله مدام در معرض تردد ساکنان آن ساختمان و انتخاب بهترین سنگ برای پله اهیمت ویژه ای دارد و نیازمند زمان و اطلاعات کافی در جهت تصمیم گیری صحیح است. اگر به اکثر راه پله های داخلی ساختمان توجه کنید متوجه خواهید شد که سنگ مرمریت جز پر استفاده ترین سنگ های ساختمانی در آن به شمار می آید و به همین دلیل ما نیز بر آن شدیم تا در این محتوا به صورت تخصصی معرفی از سنگ های مرمریت قابل استفاده در راه پله داشته باشیم.

انواع سنگ مرمریت راه پله

نسبت به سایر سنگ های ساختمانی، مرمریت از تنوع بالاتری از نظر رنگ و طرح برخوردار است و از کاربردی ترین برندهای موجود در بازار برای این بخش از ساختمان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سنگ پله مرمریت آباده : این مرمریت دارای زمینه رنگ کرم و کرم طلایی است.
  • سنگ پله مرمریت اداوی : دارای زمینه رنگ کرم صورتی است و اگر برای پروژه خود به متراژ بالایی سنگ پله با قیمت مناسب نیاز دارید،یکی از بهترین گزینه ها برای شما، سنگ اداوی است.
  • سنگ پله هرسین: دارای زمینه رنگ روشن مایل به سفید و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار است اما از نظر قیمت2 تا 3 برابر دو برند نام برده بالا است.
  • سنگ پله چهرک: مشابه به سنگ هرسین از نظر پارامترهای کیفی است اما از زمینه رنگ زیتونی برخوردار است.
  • سنگ پله مرمریت صلصالی: دارای رنگ کرم با خطوط قرمز رنگ به صورت نوار قلبی است.

چه عواملی بر قیمت سنگ های پله مرمریت تاثیر گذار است؟

عوامل کلیدی متعددی را می توان در قیمت گذاری سنگ های راه پله تاثیر گذار دانست که برند معادن تاثیر گذار تر است. برای مثال قیمت پله اداوی نسبت به هرسین بسیار کمتر است. از نظر ضخامت نیز به صورت استاندارد سنگ پله در ایران در ضخامت 3.3 و 3 سانتی متر تولید می شود اما سفارشات برش تا ضخامت 5 سانتی متر نیز می شود و به نسبت هر انچه ضخامت بیشتر، قیمت نیز بیشتر است.

رنگ بندی را نیز می توان بر روی قیمت گذاری تاثیر گذار دانست. قیمت پله مرمریت سفید نسبت به پله مرمریت مشکی از اختلاف قیمتی برخوردار است و همین فاکتور را می توان برای سایر رنگ ها در نظر گرفت. زیرا معادن برای هر زمینه رنگ از تعداد محدودتر و یا بیشتری وجود دارد.

جمع بندی

ما در این محتوا معرفی هر چند کوتاه از انواع سنگ مرمریت قابل استفاده در راه پله داشتیم و به شرح خصوصیات و پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب پرداختیم. گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به توزیع و فروش انواع سنگ پله مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت دریافت قیمت و خرید مستقیم از کارخانه سنگبری، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com