لودینگ

سنگ های مرمریت قیمت مناسب

سنگ های مرمریت با توجه به نوع کاربری در فضای داخلی ساختمان همواره از تقاضا نسبی بالایی جهت خرید برخوردارند و با توجه به درخواست های ارسالی توسط خریداران، در این بخش قصد داریم معرفی از انواع سنگ مرمریت قیمت مناسب داشته باشیم. در ادامه به کاربری این مدل مرمریت ها در ساختمان خواهیم پرداخت و سپس سعی می کنیم تصاویری از نمونه کارهای اجرایی آن برای شما تهیه کنیم،پس اگر به دنبال شناخت مرمریت ارزان قیمت هستید تا انتها با این محتوا همراه باشید.

مرمریت قیمت مناسب

انواع سنگ مرمریت ارزان قیمت

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده که قیمت سنگ های ساختمانی و به خصوص مرمریت شامل چه چیزهایی است؟ در جواب می توان به لیستی اشاره کرد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بحث قیمت گذاری تاثیرگذار است و عبارت اند از:

  • رنگ
  • ابعاد
  • برند معدن
  • ضخامت
  • کیفیت فرآوری

انواع و اقسام دیگر از عوامل وجود دارد که می توان در بخش قیمت گذاری متاثر شد که ادامه این مبحث ما را از اصل محتوا دور می کند. با توجه به سر تیتر انتخابی می توان انواع سنگ مرمریت قیمت مناسب در بازار را به شرح زیر معرفی کرد:

  • سنگ مرمریت آباده: معدن این مرمریت در آباده شیراز قرار دارد و از زمینه رنگ کرم،کرم طلایی و کرم روشن برخوردار است.درصد بالا آهکی بودن این مرمریت موجب شده تا عمده کاربری آن در نمای بدنه داخلی ساختمان باشد و درصد کمی از آن در راه پله و کف استفاده شود. با تمام این اوصاف، قیمت مرمریت آباده نسبت به سایر سنگ های مرمریت مناسب تر شده است.
  • سنگ مرمریت اداوی: از آن به عنوان سنگ ارزان قیمت نام برده می شود. از زمینه رنگ کرم صورتی برخوردار است و معادن آن نیز در منطقه خور و بیابانک اصفهان قرار گرفته است. در تمام بخش های داخلی ساختمان می توان از آن استفاده کرد که در این بین می توان نقش کاربری آن در راه پله را پر رنگ تر دید. قیمت مرمریت اداوی در اصفهان به نسبت از شهرستان های دیگر مناسب تر است زیرا معدن ان در اصفهان قرار دارد و همچنین عمده تولید این مرمریت نیز در اصفهان صورت می گیرد.
  • سنگ مرمریت فراز: معدن این مرمریت نیز در خور و بیابانک قرار دارد و از نظر ظاهری مشابه سنگ صلصالی است و از نظر قیمت 10 تا 20 درصد کمتر است.

مرمریت قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید سنگ مرمریت هستید و برای شما قیمت آن بسیار اهمیت دارد باید به یک سری فاکتور توجه کنید. هر نوع سنگی اگر شما به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کنید قطعا در کاهشی بودن قیمت تاثیرگذار است. استان اصفهان قطب تولید سنگ ساختمانی است و پیشنهاد ما به شما مراجعه به کارخانه های سنگبری اصفهان جهت خرید سنگ مورد نظر است.

گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد آمادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما خریداران قرار دهد. در ادامه سعی می کنیم تا تصاویری از نمونه کارهای سنگ مرمریت نام برده شده به عنوان مرمریت با قیمت ارزان قرار دهیم تا با شناخت و آگاهی لازم به انتخاب خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com