لودینگ

تصاویر و عکس سنگ کاری راه پله

راه پله جز نقاط با اهمیت ساختمان است و سنگ ساختمانی گزینه اصلی جهت استفاده در راه پله است. یکی از پرجستجوترین کلمات در بین خریداران، عکس سنگ کاری راه پله است. ما در این بخش سعی کردیم آرشیوی از انواع سنگ کاری های راه پله در طرح و رنگ های مختلف برای شما آماده کنیم تا بدین وسیله به انتخاب صحیح دست یابید.

تصویر سنگ کاری راه پله

سنگ کاری در راه پله موجب میشود تا زیبایی فضای مربوطه افزایش یابد. تنوع سنگ های ساختمانی از نظر رنگ و طرح نیز بر این زیبایی نقش چشمگیری داشته و سنگ ساختمانی جز بهترین و مقاوم ترین سنگ برای راه پله است.

تصاویر نمونه کار سنگ راه پله

سعی شد از انواع سنگ های ساختمانی مانند مرمریت، گرانیت و چینی به عنوان نمونه کار در این بخش قرار دهیم.

اکثر سنگ های ساختمانی قابلیت استفاده به عنوان پله را ندارند. در بین سنگ های مرمریت، پله اداوی و پله آباده جز پر استفاده ترین سنگ های پله در ساختمان های با قیمت متوسط هستند و برای ساختمان های لاکچری نیز عمدتا از سنگ های پله هرسین، پله چهرک، پله چینی ازنا، پله چینی الیگودرز و پله مرمر استفاده می کنند.

به این نکته نیز باید اشاره کرد که سنگ کاری راه پله کاملا به سلیقه طراح وابسته است زیرا هر آنچه طرح اولیه زیبا و شیک باشد در نهایت پروژه خود را به خوبی نشان می دهد. شایان ذکر است که همواره پارامترهای کیفی سنگ پله از قبیل مقاومت در برابر و سایش را در انتخاب خود اولویت دهید.

گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد اصفهان، آمادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران در سراسر ایران ارائه دهد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com