لودینگ

انواع سنگ گرانیت برای کف پارکینگ

یکی از پر کاربردترین سنگ های ساختمانی در بخش هایی که نیز به سنگی مستحکم و مقاوم است، سنگ گرانیت را می توان نام برد. این نوع سنگ کاربری های متعددی از قبیل استفاده در بخش های داخلی از قبیل بدنه، راه پله، آشپزخانه، پارکینگ و … است و ما در این بخش قصد داریم تا به بررسی سنگ گرانیت کف پارکینگ بپردازم.

سنگ گرانیت کف پارکینگ

چرا از سنگ گرانیت در کف پارکینگ استفاده کنیم؟

از جمله دلایل مربوطه می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • مقاومت و استحکام بالا: این نوع سنگ جز مستحکم ترین سنگ ساختمانی در دنیا به شمار می آید و از آن به عنوان نماد سختی نام برده شده و عمده کاربری آن نیز در اماکنی است که از رفت و امد بالایی برخوردار و پارکینگ ساختمانی به دلیل داشتن تردد بالا نیاز به چنین سنگی دارد.
  • یکدست بودن رنگ و طراحی: یکی از اساسی ترین شروط در جهت تهیه متریال برای یک مساحت زیاد، یکدستی آن متریال از نظر طرح و رنگ است.
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی: با توجه به نوع پارکینگ و تردد بالا وسائل نقلیه، نیاز است تا سنگی در این بخش مورد استفاده قرار گیرد که به دلیل شستشو مداوم با استفاده از مواد شیمیایی دچار آسیب نشود و کیفیت خود را از دست ندهد که در این مورد بهترین گزینه گرانیت است.

معرفی انواع گرانیت کف پارکینگ

از انواع سنگ های گرانیتی که می توان در کف پارکینگ استفاده کرد می توان به برندهای زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • گرانیت سفید نطنز: این نوع گرانیت جز بهترین سنگ های گرانیت زمینه روشن ایرانی است و شما جهت دریافت اطلاع از قیمت گرانیت سفید نطنز به همراه نمونه تصاویر می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
  • گرانیت مشکی نطنز
  • گرانیت نهبندان
  • گرانیت یزد
  • گرانیت مروارید مشهد

قیمت خرید سنگ گرانیت برای کف پارکینگ

عوامل و پارامترهای متعددی را می توان بر قیمت سنگ گرانیت انتخابی در کف پارکینگ تاثیر گذار دانست که در این بین می توان به برند معادن به عنوان تاثیر گذار ترین عامل و بعد از آن نیز ابعاد و ضخامت سنگ درخواستی اشاره کرد.در کف پارکینگ عمدتا از سنگ گرانیت فرشی و نهایت با ابعاد 40*40 و 50*50 استفاده می شود. گروه لوکس استون واقع در شهرک صنعتی محمودآباد و منطقه صنعتی نجف آباد آمادگی دارد خدمات خود را به شما خریداران در اصفهان و تهران ارائه دهد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

4 پاسخ به “انواع سنگ گرانیت برای کف پارکینگ”

  1. علی احمدی گفت:

    به نظر شما در بین تمامی سنگ های گرانیت سفید رنگی که در بازار موجود است کدام یک برای کف پارکینگ مناسب تر است؟

    • برای سنگ گرانیت، رنگ سفید نداریم و اصولا زمینه رنگ های خاکستری روشن و پل پنبه ای است. یک سری برند را معرفی کردیم که می توانید توضیحات هر کدام را جداگانه در وب سایت بررسی کنید. در این بین می توان به گرانیت های نطنز و زاهدان جز مناسب ترین گزینه برای شما اشاره کرد.

  2. محمدی گفت:

    ارزان قیمت ترین سنگ گرانیتی که برای کفپوش پارکینگ میتوان استفاده کرد را معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com