لودینگ

انواع سنگ کابینت گرانیت

سنگ های گرانیت در سراسر دنیا کاربردی گسترده ای دارند اما در ایران عمدتا محدود استفاده به عنوان کاینت می شود و همین دلیل در این بخش ما قصد داریم تا به بررسی سنگ گرانیت کابینت بپردازیم. این سنگ بسیار محکم و سخت بوده و کمترین درصد جذب آب را داشته که همین موضوع موجب شده تا به عنوان گزینه پیشنهادی جهت استفاده در کابینت آشپزخانه مطرح باشد.

انتتخاب بهترین سنگ کابینت گرانیت

پارامترهای متعددی در انتخاب بهترین نوع وجود دارد. در مرحله نخست باید سلیقه شما را در نظر گرفت و نمونه ای را انتخاب کنید که از نظر رنگی با سلیقه شما سازگار باشد. شاید بهترین سنگ کابینت گرانیت از نظر من دارای زمینه رنگ روشن باشد ولی از نظر شما دارای رنگ تیره است، پس سلیقه ها متفاوت است.

از نظر پارامتر کیفی باید گرانیتی را انتخاب کنید که دارای سطح متخلخل و ترک نباشد و بسیاری از این ترک ها با چشم به خوبی قابل مشاهده نبوده و همین موضوع موجب خواهد شد که سطح مربوطه دچار باکتری گردد. اما اگر هم چنین سنگی را به اتقاق، انتخاب کردید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا با اپوکسی به آسانی این سطوح قابل ترمیم است.

انواع سنگ گرانیت قابل استفاده به عنوان کابینت

اکثر سنگ های گرانیت قابلیت استفاده به عنوان کابینت را دارا می باشند. عمده تقاضاهایی که جهت خرید سنگ اپن گرانیت ارسال می شود مرتبط به آن قبیل برندهای با زمینه رنگ روشن است که در این بین می توان سنگ کابینت گرانیت سفید نطنز و نهبندان را جز پر تقاضاترین نوع دانست. از دیگر برندهای مطرح که قابلیت تهیه آنها در ابعاد کابینت وجود داشته می توان به مشکی نطنز و زاهدان و قرمز یزد اشاره کرد که در بخش های مجزا به شرح هر کدام به صورت ویژه پرداخته ایم.

اگر به کارگاههای فروش سنگ کابینت مراجعه کرده باشید قطعا متوجه وجود ابعاد اسلب سنگ های گرانیت شده اید که انرا با نام اسلب گرانیت کابینت نیز معرفی می کنند و با استفاده از این ابعاد شما می توانید هر نوع اندازه و سفارشی که دارید را به فروشند اعلام کنید. گروه لوکس استون واقع در استان اصفهان، آمادگی دارد تا خدمات خود را در زمینه فروش کابین انواع گرانیت به شما خریداران ارائه دهد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر قبل از خرید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com