لودینگ

سنگ مرمریت کف ساختمان

در این محتوا قصد داریم به بررسی کاربرد سنگ مرمریت در کف ساختمان بپردازیم که بر این اساس در شروع به فاکتورهای انتخاب بهترین کفپوش مرمریت در ساختمان پرداخته و سپس یک سری از محبوب ترین برندهای مرمریت را معرفی می کنیم که به نسبت برای کفپوش ساختمان نیز مناسب هستند. تا انتها این محتوا با ما همراه باشید.

سنگ مرمریت مناسب برای کف ساختمان چه خصوصیاتی دارد؟

قبل از اینکه لیستی از خصوصیات را عنوان کنیم باید به این نکته اشاره کرد که عمده کاربری سنگ های مرمریت در نمای داخلی ساختمان است و کفپوش نیز یکی از آن ها است. به صورت اشتراکی چند عامل وجود دارد که صرف نظر از مکان مورد استفاده باید برای سنگ انتخابی وجود داشته باشد که عبارت اند از:

  • مقاومت سایشی: بر اثر تردد بالا همواری سطح خود را از دست ندهد.
  • مقاومت در برابر ضربه: نسبت به ضربه اجسام فلزی و … مقاوم باشد.
  • بدون رگه و ترک: سطح سنگ مرمریت انتخابی هموار و بدون هیچ رگه و ترکی باشد.
  • سازگاری رنگ با کوراسیون: تنوع رنگ در سنگ های مرمریت به نسبت بالا است بنابراین با درصد سازگاری بالا به انتخاب مرمریت مورد نظر از نظر رنگ با طراحی داخلی ساختمان بپردازید.
سنگ مرمریت سفید در کف ساختمان

انواع سنگ مرمریت کفپوش ساختمان

همانطور که در شروع محتوا نیز اشاره کردیم، در این مقاله سعی داریم مغرفی از برندهای پر تقاضا برای سنگ مرمریت داشته باشیم که قابلیت پوشش کف ساختمان را نیز داشته و این لیست به شرح زیر است:

  • سنگ مرمریت اداوی: از آن به عنوان سنگ مرمریت قیمت مناسب نام برده می شود. معدن آن در خوروبیابانک اصفهان قرار گرفته و به همین دلیل سنگ اداوی اصفهان نام دیگر آن است. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه مربوط به این مرمریت در وب سایت مراجعه کنید.
  • سنگ مرمریت آباده: معدن آن در آباده شیراز قرار گرفته و از زمینه رنگ کرم و زیتونی برخوردار است. از این مرمریت عمدتا به صورت پلاک برای نمای بدنه داخلی ساختمان استفاده می شود اما می توان از آن نیز به عنوان کفپوش استفاده کرد. نمونه بارز آن را نیز می توان در ابعاد فرشی یافت. مرمریت کرم آباده به عنوان یکی از پرمصرف ترین سنگ های مرمریت با زمینه رنگ کرم در بازار است.
  • سنگ مرمریت هرسین: مرمریتی از معادن کرمانشاه با زمینه رنگ مایل به سفید که عمده کاربری آن نیز در کفپوش ساختمان است.
  • سنگ مرمریت دهبید: مرمریتی از معادن صفاشهر شیراز و به عنوان مرمریت لاکچری در بازار شناخته می شود که برند آن می تواند نقش زیادی در ارزش آفرینی ساختمان شما ایفا کند.
  • سنگ مرمریت خوی: این مرمریت از معادن آذربایجان غربی استخراج می شود و دارای زمینه رنگ کرم و کرم طلایی و همچنین زیتونی است. همانند سنگ هرسین، گزینه مناسبی برای کفپوش ساختمان است.

نمونه کار سنگ مرمریت در کف ساختمان

تصاویر زیر تنها بخشی از نمونه کارهای اجرایی است.

در این محتوا سعی کردیم تا بررسی کلی از سنگ های مرمریتی داشته باشیم که برای پوشش کف ساختمان گزینه مناسبی باشند و همچنین بر اساس لیست ارائه شده از فیلترهای انتخابی، این امکان را فراهم ساختیم تا به بهترین انتخاب دست یابید. گروه استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به توزیع و فروش انواع سنگ مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید.

4 پاسخ به “سنگ مرمریت کف ساختمان”

  1. مهندس اعلایی گفت:

    از سنگ اداوی می توانم در کف ساختمان استفاده کنم؟ ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید.

    • مرمریت اداوی گزینه مناسبی برای کف ساختمان شماست. زمینه رنگ کرم صورتی یکدست و قابلیت تهیه متراژ بالا آن موجب شده تا در بین سنگ های قیمت مناسب برای کفپوش باشد.

  2. علی هدایت گفت:

    در صورت امکان، انواع سنگ های مرمریت سفید رنگی که برای کف ساختمان و به خصوص سالن پذیرایی مناسب هستند را معرفی کنید.

    • سنگ مرمریت سفید رنگ تعدادش محدود است و فقط مرمریت جوشقان را می توانیم نام ببریم. ولی برای زمینه رنگ روشن می توانیم به برندهای دهبید و هرسین اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com