لودینگ

انواع سنگ مشکی برای کف ساختمان

در ادامه معرفی انواع سنگ مشکی مورد استفاده در ساختمان بر اساس نوع کاربری، در این بخش به معرفی سنگ های ساختمانی مشکی رنگی خواهیم پرداخت که جهت کاربری در کفپوش ساختمان مناسب است. زمانی که صحبت از کف ساختمان می شود منظور ما کف داخلی ساختمان است. تا انتها این مقاله از وب سایت لوکس استون با ما همراه باشید.

کاربرد سنگ مشکی در کف ساختمان

سنگ های مشکی برای کف ساختمان

اکثر سنگ های با زمینه رنگ تیره و مشکی جهت کاربری در کفپوش ساختمان مناسب می باشند که در این بین می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. سنگ گرانیت: از مطرح ترین آن ها می توان به گرانیت مشکی نطنز اشاره کرد.
  2. سنگ مرمریت: تنوع معادن با رنگ مشکی برای سنگ مرمریت به نسبت بیشتر است. از معروف ترین آن ها می توان به مرمریت مشکی نجف آباد، مرمریت لاشتر، مرمریت تری دی بلک و مرمریت گلدن بلک اشاره کرد.
  3. سنگ چینی: سنگ مشکی الیگودرز نمونه بارز آن است.

زمینه رنگ مشکی موجب می شود تا فضا تا حدودی از نظر بصری کوچک به نظر برسد اما اگر به دنبال لاکچری شدن فضا هستید، گزینه مناسبی است. از سنگ های مشکی رنگ در جهت پوشش کف ساختمانی های تجاری بزرگ، فرودگاه، مراکز خرید و هتل ها استفاده می شود. در طراحی خود سعی کنید از سنگ های مشکی رنگی استفاده کنید که دارای خطوط سفید رنگ می باشند و در این بین می توان مرمریت مشکی نجف آباد را به عنوان یکی از گزینه ها نام برد.

چگونه سنگ مشکی برای کفپوش را خرید کنیم؟

سوالی کامل کلی است. برای خرید سنگ های مشکی رنگ شما باید قبل از این که اقدام به خرید کنید نوع سنگ را انتخاب کنید. همانطور که در پاراگراف های ابتدایی اشاره کردیم، سنگ های گرانیت، مرمریت و چینی به عنوان گزینه های شما جهت انتخاب می باشند که هر کدام از یک تا چندین معدن متفاوت وجود دارد. پیشنهاد می کنیم تا تصاویر مربوط به برندهای نام برده را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال سنگ مشکی برای کف ساختمان هستید، ابتدا به شرایط محیطی و نوع کاربری آن ساختمان توجه داشته باشید و سپس بر اساس نوع طراحی که برای کفپوش ساختمان انجام شده به انتخاب طرح و ابعاد سنگ انتخابی خود بپردازید. شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت و خرید مستقیم از کارخانه، با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com