لودینگ

قیمت هر مترمربع سنگ نمای رومی

مهمترین دغدغه و چالش اساسی برای خریداران متریال های ساختمانی در قیمت آن محصول است و در این بین دریافت قیمت هر متر سنگ نمای رومی به عنوان یکی از سوالات پر تکرار است که توسط کاربران متعددی برای ما ارسال می شود و ما نیز در این بخش قصد داریم به بررسی آن به صورت کامل بپردازیم،پس تا انتها با ما همراه باشید.

در این چند سال گذشته نماهای رومی به عنوان یکی از پرکاربردی ترین نماهای درخواستی توسط پیمانکاران بوده و همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای خرید سنگ های نمای رومی گردیده است. قبل از اینکه به ادامه بحث بپردازیم لازم می دانم تا به این نکته نیز اشاره ای داشته باشم که سنگ تراورتن به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در نماهای رومی بوده و مانیز در این محتوا تنها به بررسی سنگ تراورتن نمای رومی خواهیم پرداخت.

سنگ نمای رومی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ نمای رومی

پارامترها و عوامل متعددی را می توان بر قیمت سنگ نمای رومی تاثیر گذار دانست که در این بین می توان به سورت بندی، نوع سنگ، برند معدن، ابعاد، ضخامت، رنگ، کیفیت فرآوری و نوع فرآوری آن اشاره کرد. از نظر نوع سنگ که گفتیم عمدتا از سنگ تراورتن در این بخش استفاده می شود و در رابطه با برند معدن نیز از مطرح ترین نام های تجاری موجود نیز می توان به تراورتن عباس آباد، حاجی آباد، دره بخاری، یزد، تکاب و لوشان اشاره ای داشت.

رنگ های کرم، قهوه ای و سفید در نمای رومی قابلیت استفاده را داشته که رنگ سفید نسبت به سایر از قیمت بالاتری برخوردار است. به صورت استاندارد از ابعاد پلاک با عرض 40 سانتی متر در نمای رومی استفاده می شود و در بخش های این اجرای پروژه نما لازم است تا از سنگ های حجیم برش داده شده با دستگاه cnc استفاده شود که با توجه به زمان مورد نیاز جهت اجرای فرآوری مدل پلاک با عرض 40 از قیمت کمتری نسبت به سنگ های حجیم برخوردار است. سنگ های تراورتن مورد استفاده در نمای رومی را می توان به صورت چرمی و صیقلی تهیه کرد که از نظر قیمتی در یک بازه قرار دارند.

2 پاسخ به “قیمت هر مترمربع سنگ نمای رومی”

  1. حسینی گفت:

    مهمترین عواملی که بر قیمت هر متر سنگ مورد استفاده در نما رومی تاثیر گذار است را بیان کنید.

    • همانطور که در محتوا نیز اشاره کردیم، از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت عبارت اند از: رنگ، سورت بندی، برند معدن و کیفیت فرآوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com