لودینگ

انواع سنگ مرمریت ارزان برای ساختمان

کیفیت و طبیعی بودن سنگ مرمریت در داخل ساختمان موجب شده تقاضا برای خرید آن بالا رفته و عمده تقاضا نیز به سمت تهیه سنگ مرمریت ارزان قیمت باشد. تنوع بالا سنگ های مرمریت موجب شده تا شما با ترکیبی خلاقانه از آنها، به طراحی فضای شیک و جذاب بپردازید.

اکثر بخش های فضای داخلی ساختمان با سنگ مرمریت قابل پیاده سازی است اما با توجه به خصوصیات ذاتی این نوع سنگ، از آن در سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام کمتر استفاده میشود.

انواع مرمریت ارزان قیمت

تنوع سنگ مرمریت ارزان قیمت در بازار

از انواع سنگ های مرمریت موجود در بازار، می توان موارد زیر را به عنوان قیمت مناسبترین سنگ های مرمریت در بازار به شمار آورد که عبارت اند از:

  • مرمریت اداوی: به عنوان قیمت مناسبترین سنگ ساختمانی در بازار سنگ ایران از آن نام برده میشود. عمده تقاضا در بازار جهت خرید سنگ پله اداوی است اما حجم تقاضا جهت خرید پلاک و 40*40 اداوی نیز به نسبت بالاست.
  • مرمریت آباده: تنوع معادن و حجم بالا تولید، موجب شده تا قیمت این سنگ نیز به نسبت پایین باشد. از معروف ترین برندهای آن نیز در بازار میتوان به آباده ایرجی، آباده دانشور، آباده صمیمی و آباده رضایی اشاره کرد.
  • مرمریت صلصالی : این مرمریت به نسبت تعداد سورت های بالاتری دارد و سورت های درجه1 و درجه2 آن را می توان جز دسته سنگ های مرمریت ارزان قیمت بازار به شمار آورد. از نظر رنگ بندی نیز مایل به کرم و صورتی است.

کلام آخر

برای داشتن نمای داخلی زیبا و جذاب با استفاده از سنگ های مرمریت، علاوه بر شناخت تنوع سنگ های مرمریت و بازه قیمت، به پارامترهای چگالی و جذب آب نیز توجه داشته باشید تا به انتخاب سنگ مرمریتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی بر اساس نوع کاربری است یا خیر.

پس انتخاب سنگ مررمیت قیمت مناسب همواره نیاز به شناخت کامل شما نسبت به تنوع سنگ های مرمریت موجود در بازار است که وقت زیادی از شما خواهد گرفت، پس بهتر است با کارشناسان خبره این حرفه در تماس باشید. گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد اصفهان آمادگی دارند خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com