لودینگ

بورس سنگ اداوی در اصفهان

اگر به دنبال سنگ اداوی برای اجرای نما ساختمان خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به بورس مرمریت اداوی در اصفهان مراجعه کنید. محصولی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و متراژ بالا به شما ارائه می شود. تا انتها این مقاله از وب سایت لوکس استون با ما همراه باشید.

با توجه به این که خریداران سنگ اداوی اطلاعات کمی از این سنگ دارند، با بهره گیری از اطلاعات متخصصان این مجموعه، با شناخت لازم اقدام به خرید می کنند.

بورس اداوی در اصفهان

بورس سنگ اداوی کجاست؟

در استان اصفهان چندین شهرک صنعتی و منطقه صنعتی در زمینه تولید سنگ ساختمانی وجود دارد که یکی از مطرح ترین آن ها برای سنگ اداوی، منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد است. شما می توانید برای خرید مطمئن و قیمت مناسب به سنگبری ایران گرانیت مراجعه کنید.

منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد در شهرستان نجف آباد قرار دارد. این منطقه بیش از 250 واحد سنگبری دارد که عمدتا در زمینه تولید سنگ های تراورتن و مرمریت فعالیت دارند. این منطقه را عمدتا با برند سنگ های قیمت مناسب معرفی می کنند که در این بین می توان به سنگ اداوی اشاره کرد.

مرمریت اداوی عمده کاربری اش در فضای داخلی ساختمان است که در این بین می توان به راه پله و کفپوش اشاره کرد. دارای زمینه رنگ کرم صورتی است. از نظر استحکام و دوام در حد استاندارد سنگ های مرمریت است. از منطقه خور و بیابانک استخراج می شود.

اگر قصد خرید سنگ اداوی برای ساختمان خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با کارشناسان ما در تماس باشید و سپس به صورت حضوری به کارخانه های سنگ اداوی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com