لودینگ

سنگ مرمریت اداوی

یکی از شناخته شده ترین برندهای مرمریت در بازار داخلی،مرمریت اداوی نام دارد. این سنگ از زمینه رنگ کرم و صورتی برخوردار است و بر روی سطح آن نیز دانه های سفید رنگ به همراه رگه های قرمز رنگ قرار دارد که موجب شده طرح و نقش منحصر به فردی را به وجود آورد. سنگ اداوی به دلیل درصد جذب آب بالایی که دارد، در نمای داخلی استفاده می شود و عمده کاربری آن نیز در بدنه نمای داخلی ساختمان است.

سنگ اداوی

قیمت فروش مرمریت اداوی

اولین فاکتور اساسی در برند شدن این مرمریت در بازار، داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر سنگهای ساختمانی در بازار داخلی است و از عواملی که می توان بر روی قیمت سنگ اداوی تاثیر گذار دانست، نقش سورت بندی، ابعاد، ضخامت و کیفیت فرآوری آن پر رنگ تر است. عمده تولید این سنگ در سایز پله، فرشی و پلاک است و از نظر کیفیت فرآوری نیز بر روی سطح آن از مواد یو وی و رزین استفاده می شود که به صورت مستقیم بر قیمت آن تاثیر گذار است.

همانطور که در پاراگراف ابتدایی نیز اشاره کردیم عمده کاربرد سنگ اداوی در نمای داخلی ساختمان است که در این بین استفاده آن در بخش هایی از قبیل کف ساختمان، دیواره و راه پله بیشتر است. گروه لوکس استون واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به تولید تخصصی این مرمریت می پردازد و امادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران در شهرهای اصفهان و تهران ارائه دهد. همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به خصوصیات این مرمریت بپردازیم می توان نکات زیر را در نظر گرفت که عبارت اند از:

  • معدن : اصفهان
  • رنگ:کرم و صورتی
  • ابعاد:پلاک، فرشی و پله
  • کاربری : نمای داخلی
  • نوع فرآوری : صیقلی
  • میزان جذب آب : 1.29
  • میزان مقاومت فشاری : 940
  • میزان مقاومت سایشی: 2.6
  • وزن مخصوص: 2.64
  • تخلخل: 1.03

خرید مستقیم سنگ اداوی از اصفهان

همواره خرید مستقیم و بدون واسطه یک چالش برای خریداران بوده و این مسئله برای خریداران مرمریت اداوی در اصفهان نیز وجود دارد. چرا؟ چون هزینه ای که به واسطه سود دلال بر قیمت سنگ اضافه می شود، حذف خواهد شد. مناطق و شهرک های صنعتی متعددی در استان اصفهان وجود دارد که در زمینه تولید سنگ اداوی فعال هستند اما منطقه صنعتی پلیس راه نچف آباد به عنوان یکی از شاخص ترین مناطق از نظر قیمت و حجم تولید این مرمریت است.

کارخانه سنگ مرمریت اداوی

کاربرد مرمریت گلبهی در ساختمان

از نظر کاربری همانطور که بارها اشاره کردیم عمده کاربری سنگ های مرمریت در فضای داخلی ساختمان است و در این مورد نیز می توان این اصل را برای سنگ اداوی برقرار دانست. عمدتا در راه پله، بدنه راه پله، بدنه پارکینگ و کف ساختمان از این مرمریت گلبهی استفاده می شود و به دلیل قیمت مناسبی که دارد در اکثر پروژه هایی که در مناطق پایین تهران صورت می گیرد به عنوان گزینه اصلی جهت کاربری است.

کاربرد سنگ اداوی در راه پله

انواع سنگ مرمریت کرم صورتی اداوی از نظر ابعاد

هر نوع سنگ ساختمانی را بر اساس یک خصوصیت و پارامتر می توان دسته بندی کرد و برای آن نوعی مطرح کرد. برای سنگ اداوی ما این دسته بندی را بر اساس ابعاد انجام دادیم که به 3 دسته پلاک، پله و فرشی می توان آنرا تقسیم کرد.

سنگ پله اداوی

پر کاربردترین سنگ پله در ساختمان های ایرانی است. کیفیت قابل قبولی دارد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، در اکثر پروژه های بزرگ به عنوان گزینه پیشنهادی است. علاوه بر قیمت می توان به سلامت سنگ، استحکام و یکدست بودن از نظر رنگ و سورت نیز اشاره کرد.

پله مرمریت اداوی

فرشی سنگ اداوی

عمدتا به ابعاد 40 در40 و زیر این سایز را فرشی می گویند. از فرشی های سنگ اداوی نیز در پوشش کف داخلی ساختمان مورد استفاده قرارمی گیرد که برای نمونه میتوان به کفپوش اتاق خواب، کف پارکینگ و غیره اشاره کرد.

40 در 40 سنگ اداوی

40 طولی و پلاک مرمریت اداوی

عمده مصرف سنگ های مرمریت به صورت پلاک در نمای داخلی ساختمان است و به صورت استاندارد در ایران سنگ های ساختمانی در عرض 40 سانتی متر طولی تولید می شوند. اما با توجه به ابعاد کوپ های استخراجی از معادن، تولید کننده برای جلوگیری از دور ریز سنگ مربوطه، پلاک های با عرض 20، 25، 30 و 35 طولی نیز تولید می کند که این ابعاد از قیمت کمتری نسبت به 40 طولی برخوردار هستند.

پلاک با عرض 40 اداوی

سوالات پرتکرار:

  • آیا از سنگ اداوی می توان در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد؟ در جواب ما به شما پیشنهاد می کنیم از این مرمریت در نمای بیرون استفاده نکنید زیرا رگه هایی که بر روی سطح آن  قرار گرفته به مرور زمان به دلیل مواجه شدن با برف و باران و تغییرات دمایی، خالی شده و آن کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.

 

15 پاسخ به “سنگ مرمریت اداوی”

  1. مهدس پاشایی گفت:

    برای یک ساختمان مسکونی 4 طبقه در تهران، می خوایم از سنگی ارزان قیمت استفاده کنیم. بسیاری از همکاران سنگ اداوی را به ما پیشنهاد دادند. شما فروش مستقیم در تهران هم دارید؟

    • در حال حاضر این مرمریت جز ارزان قیمت ترین سنگ مرمریت در بازار است. اگر منظور شما از فروش مستقیم در تهران، داشتن شعبه یا دفتر است، خیر.
      شما می توانید به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کارخانه نیز این سنگ را خریداری کنید.

  2. علیپور گفت:

    به متراژ بالای از پله اداوی نیاز داریم. برای ما کیفیت، ضخامت برش و یکدست بودن سنگ بسیار اهمیت داره. این قابلیت در کارخانه شما وجود دارد؟

  3. مهندس سبهانی گفت:

    برای کف سالن پذیرایی هم می توانم از مرمریت اداوی استفاده کنم؟ یک سری رگه های خاکستری رنگ روی سطحش وجود داره به نظر شما خالی می کند؟

    • بله، هیچ مسئله ای وجود ندارد و این رگه های جز ساختار این مرمریت است. اگر شما از اداوی در فضای داخلی استفاده کنید هیج مورد پیش نمی آید.

  4. مهندس افکاری گفت:

    پله اداوی برای راه پله یک ساختمان تجاری و اداری مناسب هست؟

  5. خلیلی گفت:

    برای نما ساختمانی در ایلام می خوام سنگ اداوی استفاده کنم. آیا شدنی است؟ سنگ کار می گوید که در نما خودش را رها می کند. آیا درست است؟

  6. سالاری گفت:

    آیا از سنگ اداوی جهت نمای دیوار پارکینگ هم می توان استفاده کرد؟

  7. مهندس فلاح گفت:

    آیا برای راه پله یک ساختمان تجاری استفاده پله اداوی مناسب است یا خیر؟

  8. کریمی گفت:

    برای نما ساختمان ام در اهواز میخوام سنگ اداوی کار کنم. 40 طولی آن برای متراژ 1000 متر موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09130005695
آدرس
اصفهان _نجف آباد_منطقه صنعتی پلیس راه
ایمیل
luxe-stone@gmail.com